INFORMACIÓN Y PUBLICIDAD MÉDICA CRITERIOS DE ÉTICA Y DEONTOLOGÍA

//INFORMACIÓN Y PUBLICIDAD MÉDICA CRITERIOS DE ÉTICA Y DEONTOLOGÍA

INFORMACIÓN Y PUBLICIDAD MÉDICA CRITERIOS DE ÉTICA Y DEONTOLOGÍA

Vivimos en una sociedad altamente tecnificada y consumista en la que la publicidad representa un arma poderosa para llamar la atención respecto al producto ofertado. La tecnificación, el consumo y la publicidad han alcanzado también al acto médico. El ejercicio médico se ha convertido en una actividad cada vez más competitiva, con una instrumentación costosa y, en ocasiones, necesitado de publicidad para poder hacer frente a los costes de la actividad profesional.

Informe completo aquí

By |2018-04-12T08:56:04+00:00abril 12th, 2018|Categories: Deontología|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.